ES | EU | EN
Gobierno Vasco

Teknologia berrien erabilera sustatu ikasleriaren ikaste­prozesuaren hobekuntzarako erreminta bezala, eta barruko zein kanpoko komunikaziorako baliabide giza” .

Beste alde batetik, gaur arte “IKT Heldutasun Teknologikorako maila” proiektuan egindakoa nabarmentzekoa da. Mintegi guztietan bultzatzen ari gara IKT­ak egunero: baliabide digitalak erabilita irakaskuntza prozesuan egungo erronkei aurre egiteko, ingurune birtualak gero eta gehiago landuz , ikasleen eta irakasleon arteko komunikazioa hobetzeko, eta irakasleon gaitasun digitala handituz irakaskuntzan garatzen den paradigma pedagogiko berria erantzuteko. Hortaz, datozen ikasturteak irekitako bidean jarraitu nahi dugu. Teknologia berriak, 2.0 erremintak, ingurune birtualak eta hezkuntza­ aplikazioak erabiltzen ditugunez dagoeneko Sare­Hezkuntza Gelan proiektuak hurrengo urratsa eskaintzen digu zehazki: une integratzaile batetik une berriztatzaile batera igarotzea. Hau da, gure baliabide digital propioak sortzea irakaskuntza prozesuan erabiltzeko, eta egindakoa partekatzea beste ikastetxe batzuekin. Azken finean, gure asmoa elkarlanean eta metodologia konstruktibistan oinarriturik hezkuntza­ paradigma berria garatzea da.

Sare_hezkuntza Proiektua

share_hezkuntza formakuntza